Miről szól a Pallanea - Párkapcsolati Pénzügyi Intelligencia blog, és ki az, aki írja?
2014. október 15. írta: Hozbor Vanda

Miről szól a Pallanea - Párkapcsolati Pénzügyi Intelligencia blog, és ki az, aki írja?

Eredeti honlapomon, a www.pallanea.hu oldalon átfogóan foglalkozom a párkapcsolat 5 alappillérével, melyek elmeléteim szerint a következők:

ÖNISMERET

EMBERISMERET

SZEXUALITÁS

PÉNZÜGYI INTELLIGENCIA

PÁRKAPCSOLATI INTELLIGENCIA

Ezen a blog oldalon gyűjtöm össze minden olyan írásomat, szakmai- és magánvéleményemet egyaránt, amely a pénzügyi intelligenciával foglalkozik, természetesen párkapcsolati megközelítésből.

 

Mire alapozom az írásaimat?

 

Gazdasági diplomámat 2007-ben szereztem Győrben, a Széchenyi István Egyetemen.

Ezt követően független pénzügyi tanácsadóként dolgoztam 1,5 éven keresztül.

2009-ben pedig a bankszektorban helyezkedtem el, szintén tanácsadóként, egy külföldi bank magyar leányvállalatánál. Ez alatt az 5 év alatt elvégeztem minden szükséges tanfolyamot, (valutapénztárosi vizsga, értékpapírjogi vizsga, termékismeret, értékesítés, kommunikáció az ügyfél nyelvén, stb.), belső tréningeken vettem részt, megismertem a banki termékeket, és köszönhetően annak, hogy a bank több területén is dolgoztam, átfogó ismeretekre és tudásra tettem szert a pénzügy ezen területén.

Ami ennél sokkal fontosabb, és büszkébb vagyok rá, az a családom által belém nevelt, és az évek során begyakorolt alap pénzügyi intelligencia. Később rengeteg könyvet olvastam a témával kapcsolatban, azonban csekély új ismeretet adott. Az igazi, értékes tudás viszont nem is az elméleti összefüggéseken alapszik, hanem azon, hogyan tudod a tudásod a gyakorlatba ültetni. Személy szerint rengeteget hibáztam az életem során, melyről később lesz szó, és melyekért igazán hálás vagyok, hiszen ezek által bőven akadt miből tanulnom.

Emellett értékrendem első helyén szerepel az ember maga, vagyis döntéshozatalom elsődleges szempontja mindig az, ami az érintettek közül a lehető legtöbb személy szemszögéből pozitívnak hat. Ezt édesapám tanította nekem: "Mindig úgy haladj előre, hogy másokat is viszel magaddal, soha ne úgy, hogy rajtuk keresztül taposol."

 

Honlapomon INGYENESEN elérhető néhány tudásanyag, tanulmány és mini-tanfolyam a párkapcsolat témaköreit átfogóan érintve. Ha szeretnél ezekhez hozzájutni, egy pozitív közösséghez tartozni, és értesítést kapni a fontosabb bejegyzéseimről, cikkeimről, akkor itt is fel tudsz feliratkozni:

  

  

 

 

Hozbor Vanda
Párkapcsolatfejlesztési tanácsadó

A bejegyzés trackback címe:

https://pallanea.blog.hu/api/trackback/id/tr916794907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása